Στρατηγική συνεργασία του Nicosia Pain Clinic με το NRC

Το Nicosia Pain Clinic και το Nicosia Rehabilitation Center (NRC) ανακοινώνουν την έναρξη συνεργασίας. Μια πρωτοποριακή συνεργασία η οποία στοχεύει στην ολική επαναφορά και αποκατάσταση του ασθενή στην φυσιολογική του ζωή, προσθέτοντας ένα ακόμη ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο στο κεφάλαιο της ιατρικής αποκατάστασης στη χώρα μας.

Η συνεργασία αυτή εξασφαλίζει την υπηρεσία αντιμετώπισης του χρόνιου πόνου σε όλους τους ασθενείς. Ο διακεκριμένος ειδικός Αναισθησιολόγος- Αλγολογός του Nicosia Pain Clinic, Δρ. Περικλής Ζαβρίδης, θα προσφέρει τις υπηρεσίες του, δημιουργώντας το δικό του ιατρείο πόνου, κάθε Πέμπτη στο χώρο του Nicosia Rehabilitation Center. Εκεί, θα εξετάζει παλιούς και νέους ασθενείς, τόσο από το Nicosia Pain Clinic όσο και από το Nicosia Rehabilitation Center. Ο ιατρός θα δέχεται κατόπιν ραντεβού τα οποία θα κλείνονται τηλεφωνικά, ενώ θα είναι διαθέσιμος για την παροχή υπηρεσιών,για οποιοδήποτε περιστατικό όλο το 24ωρο.

Το Nicosia Pain Clinic στοχεύει στην ανακούφιση από τον πόνο, στην παροχή βοήθειας με σκοπό την βέλτιστη εκτέλεση των καθημερινών λειτουργικών δραστηριοτήτων, στην επανάκτηση της αυτοπεποίθησης του ασθενούς και στην επανένταξή του στο κοινωνικό σύνολο. Αντιμετωπίζει χρόνιες παθήσεις με τρόπο καινοτόμο και αποτελεσματικό, σύμφωνα με τους ειδικούς και τις τελευταίες κατευθυντήριες οδηγίες.

Η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε ανθρώπους που βιώνουν τον πόνο σε ένα υγιές περιβάλλον στοργικής φροντίδας, όπου θα αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια και σεβασμό, είναι ένας βασικός στόχος του Nicosia Pain Clinic αποσκοπώντας στην πληρέστερη αποκατάσταση της ποιότητας ζωής των ασθενών.

Το Nicosia Rehabilitation Center (NRC) είναι ένα μοντέρνο, σύγχρονο κέντρο αποκατάστασης στην καρδιά της Λευκωσίας και αποτελεί πρότυπο κέντρου αποκατάστασης στην Ανατολική Μεσόγειο. Το NRCστοχεύει στην ολιστική προσέγγιση του ασθενή και της οικογένειας του. Η κορυφαίου επιπέδου πολυεπιστημονική ομάδα ιατρών και παραϊατρικού προσωπικού  από  Ισραήλ,  Κύπρο, Ελλάδα και Ισπανία καθώς και ο τελευταίου τύπου και τεχνολογίας εξοπλισμός αποτελούν τα κύρια συστατικά της επιτυχίας.

Η συνεργασία αυτή έχει ως κύριο μέλημα τον άνθρωπο και την καλύτερη ποιοτική και ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών υγείας. Γιατί η υψηλότερη Αξία είναι ο κάθε Άνθρωπος, ο οποίος αντιμετωπίζεται εξατομικευμένα. Ο κύριος στόχος είναι η προετοιμασία και η δρομολόγηση του κάθε ασθενή για την επιστροφή στη ρουτίνα του, το συντομότερο δυνατό και με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο.