Κέντρο Πόνου Λευκωσίας

Το «Ιατρικό Κέντρο Πόνου Λευκωσίας» σας καλωσορίζει στο διαδικτυακό του χώρο. Αποστολή μας είναι η παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε ανθρώπους που βιώνουν τον πόνο, παρέχοντας τους ένα υγιές περιβάλλον στοργικής φροντίδας, στο οποίο θα αντιμετωπίζονται με αξιοπρέπεια και σεβασμό. Προσφιλή μας τακτική τόσο προς τους ασθενείς μας όσο και στις οικογένειες τους αποτελεί η ολοκληρωμένη ενημέρωση σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας και τα διαθέσιμα μέσα διαχείρισης του πόνου.

Πρωταρχικός μας στόχος είναι να μειώσουμε στο μέγιστο δυνατό βαθμό τα επίπεδα του πόνου των ασθενών και ακολούθως να επιστρέψει ο κάθε ασθενής στα κανονικά γι’ αυτόν επιθυμητά επίπεδα λειτουργικότητας και ανεξαρτησίας. Κοινώς, στοχεύουμε στην – στο μέτρο του δυνατού – πληρέστερη αποκατάσταση της ποιότητας ζωής των ασθενών μας.

Εκτός αυτού, στο διαδικτυακό μας χώρο μπορείτε να ενημερωθείτε κατάλληλα για θέματα τα οποία άπτονται και αφορούν την επιστήμη της αναισθησιολογίας και ιδίως για ζητήματα, τα οποία η εμπειρία έδειξε πως απασχολούν συνήθως τους ασθενείς προτού υποβληθούν σε οποιαδήποτε επέμβαση.

Ευελπιστούμε η περιήγησή στην ιστοσελίδα να σας φανεί εύκολη, χρήσιμη και κατατοπιστική.

Επίκαιρα θέματα:

Στρατηγική συνεργασία του Nicosia Pain Clinic με το NRC

Το Nicosia Pain Clinic και το Nicosia Rehabilitation Center (NRC) ανακοινώνουν την έναρξη συνεργασίας. Μια πρωτοποριακή συνεργασία η οποία στοχεύει στην ολική επαναφορά και αποκατάσταση του ασθενή στην φυσιολογική του ζωή, προσθέτοντας ένα ακόμη ιδιαίτερα σημαντικό στοιχείο στο κεφάλαιο της ιατρικής αποκατάστασης στη χώρα μας.

Αντιμετωπίζοντας τον χρόνιο πόνο

Η σωστή και έγκυρη ενημέρωση του κοινού για την έννοια του χρόνιου πόνου και πως μπορεί να αντιμετωπιστεί στα ιατρεία του πόνου αποτέλεσε το αντικείμενο της 15ης διάλεξης του Ζηνωνείου Ελεύθερου Πανεπιστημίου, με τίτλο: «Ο χρόνιος πόνος και η αντιμετώπισή του στα ιατρεία πόνου από Αλγολόγους-Ιατρούς», που πραγματοποιήθηκε, στη Λάρνακα.